Thursday, May 31, 2012

Haiss lama sudeh menyepi~

Assalamualaikum kepada pembaca yg setia atau tidak ,so disinilah aku setelah sekian lama menyepi di dalam arena blogging...so kowang apew citew (haha geli aku dengan perkataan euuwww tu) walaupun aku tahu aku pernah buat benda tu dulu,so kita tukar topic ..aku na cite kat korang pasal sem break aku lg ,kali ni sem break tak berapa nak menyeronokkan sebab first skali:

1.Adik2 aku blum cuti sekolah
2.Cuti sem pun sebulan je (pasni bermulalah alam kemusnahan bg aku WARGHHH!!!!)
3.Membe2 duk jauh ,susah na jumpa
4.Of cozlah tade duit keh3...

Then cite pulak pasal tiadanya adik beradik di rumah,so bg anak tunggal aku rasa korang bole faham point aku kat sini ,kepada yg tak tahu keluarga aku ni terdiri drpd 11 orang ahli yg mana 2 Ibu dan Ayahku dan 9 lg cahaya permatanya..so dalam 9 orang ni aku anak yg kedua ,which means aku adalah abang kepada adik2 aku (kadang2 aku rasa macam aku ni bukan abang lak) so cut off the story, bila adik beradik ramai...rumah sentiasa riuh rendah ,bila riuh rendah happy ada ..menyampah pun ada ...tp bila semua g skolah ,da mcm rumah hantu dah kat sini ...sunyi bhai~

Tambahan pula...Ceh~ ta bole blah, cuti sem kali ni sebulan je so na beronok-ronok da tak boleh sgt (tape tgu sem depan)

so aku rasa sampai sini jelah ceritanya,ta bolehlah panjang2 sebab yg nak bacanya bukan org lain ... pembacanya hanyalah aku sahaja~

No comments: